Marka Thermarest powstała dzięki temu, że wspinacze nie byli zadowoleni z oferowanych im na początku lat siedemdziesiątych mat i materacy pompowanych.
Dwaj młodzi bezrobotni inżynierowie przemysłu lotniczego postanowili zrobić coś, co sprawi, że znajomi wspinacze przestaną narzekać. Jak to często w takich przypadkach bywa rozwiązanie problemu leżało na przysłowiowym bruku – należało tylko pójść do ogródka, aby na kolanach wypielić grządki.
Od pomysłu do realizacji upłynął ponad rok. W tym czasie znajomi inżynierom wspinacze testując NOWE przestali narzekać. NOWE to był pierwszy na świecie “samopompujący się ” materac, był PIERWSZYM TERMARESTEM.
Pierwszy Thermarest był najlepszy, ponieważ był jedyny, a jak na swój czas był lekki, mały po spakowaniu, ciepły, nie ciągnący wilgoci, nie wilgotniejący – dawał niespotykany dotychczas komfort użytkowania: spania, odpoczynku i transportu.
Jego zalety natychmiast dostrzegli kajakarze, cykliści i wszelkiej maści nizinne, podgórskie, półgórskie i górskie łaziki. Szybko znalazł się też na wyposażeniu samochodów, którymi rodziny jeździły na weekend pod namiot.
Nasi inżynierowie wiedzieli, że kto stoi, ten nie lata i konieczne jest poprawianie, ulepszanie, modyfikowanie pierwszego, a czasami pożyteczna będzie nawet większa odrobina inwencji, której owocem będzie drugi, lepszy, a potem może nawet kolejny tzn. jeszcze lepszy.
Po wielu latach wskazówka na kole histori nagle zrobiła pełne kółko i marce Thermarest do kolekcji materacy “samopompujących” dołączyły wykonywane w odpowiednio zaawansowanej technologii maty o wdzięcznej nazwie RidgeRest.
Ostatnie wielkie tąpnięcie
W świecie tego, co pod śpiworem też miało miejsce w laboratorium Thermaresta – okazało się, że można zrobić taki materac pompowany, że dotychczasowi szczęśliwi użytkownicy “samopompów” mogą być jeszcze bardziej zadowoleni.
Dlaczego marka Therm-a-Rest?
- najbardziej innowacyjna,
- największa w segmencie,
- z najszerszą i najbardziej zróżnicowaną ofertą,
- bardzo przyjazna użytkownikom
Dlaczego produkt Therm-a-rest?
- maksymalnie dopracowany,
- estetyczny,
- rzadko się psujący,
- posiada dobrą, długa gwarancję (Limited Live Time Warranty),
- posiada światową sieć serwisową.