Serwis obsługuje produkty marki z oferty regularnej (produkty z ofert specjalnych nie zawsze są obsługiwane gwarancyjnie) niezależnie od miejsca ich zakupu. Obsługa gwarancyjna polega na nieodpłatnym naprawianiu wadliwych produktów, w przypadku braku możliwości naprawy produkt jest wymieniany na nowy. Użytkownik ponosi tylko koszty logistyczne. Obsługa pogwarancyjna polega odpłatnym naprawianiu uszkodzonych produktów. Użytkownik ponosi koszty naprawy i koszty logistyki. Koszty logistyczne:

  • odesłanie produktu na wskazany adres z opcją pobranie – 25 zł
  • odesłanie produktu na wskazany adres bez opcji pobranie – 20 zł.

Będąc za granicą i mając problem z produktem należy zgłosić się do najbliższego dystrybutora marki lub bezpośrednia do producenta. UWAGA – WAŻNA INFORMACJA! Uprzejmie informujemy, iż opieką w ramach obsługi gwarancyjnej, pogwarancyjnej i pozagwarancyjnej objęte są wyłącznie towary zakupione w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży. Sprzedaż powinna być potwierdzona dowodem zakupu. W razie wątpliwości czy dany sprzedawca posiada status Autoryzowanego Punktu Sprzedaży prosimy o kontakt.

Nazwy producentów i marki produktów należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych. Zastrzegamy sobie możliwość błędów edytorskich. Prezentowana oferta nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych, a także nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Wszelkie prawa zastrzeżone i prawnie chronione.